Contact

Heb je vragen over de game Oryente, over de Oriëntatiedag of andere vragen? Vul het formulier hieronder in en wij proberen je zo goed mogelijk te helpen. Lukt het niet de game te laden? Soms ligt dat aan je browser. Kijk daarom eerst nog even hiernaast, daar hebben we wat tips neergezet.

Oryente is ontwikkeld in opdracht van :

 

logo-nhllogo-stenden logo-van-hall

Ondervind jij problemen met de game? Hieronder wat tips:

 

De game op je smartphone

Speel je de game via de app op je iPhone of Androidtoestel? Let erop dat je tussentijds niet kunt wisselen tussen devices. Je kunt dus bijvoorbeeld niet de game beginnen op je smartphone en later verder spelen op je laptop of een pc. Je moet hem helemaal uitspelen op je telefoon. Maar natuurlijk kun je tussendoor wel stoppen. Met de inlogcode die je dan ontvangt via de mail (check voor de zekerheid je spambox, het is mogelijk dat ie daarin terechtkomt), kun je later gewoon weer inloggen en gaat de game verder waar je gebleven bent.

 

Laadt de game niet op de site?

Heb je geprobeerd de webversie van de game te spelen via deze site en krijg je een foutmelding? Dat kan te maken hebben met de browser die je gebruikt. Internet Explorer geeft foutmeldingen. Open de site en de game daarom in Chrome of Firefox. Zorg er in ieder geval voor dat je de meest recente browserversie hebt (in geval van Internet Explorer is dat Microsoft Edge, op Windows 8 of 10). Ook kan het zijn dat oudere computers of (beveiligings)instellingen op schoolcomputers foutmeldingen kunnen opleveren, waardoor de game niet (goed) werkt. In dat geval is kun je de game het beste thuis op de laptop op pc spelen. Of download de Oryente-app via Google Play of de App Store, zodat je de game op je smartphone kan spelen.